donderdag 3 oktober 2013

De herfst is onderweg.

Geschreven door Linda de Bruin

Voorzichtig worden de bladeren aan de boom hier al minder groen. De herfst komt.

 
 
Bij dit kaartje ben ik begonnen op gewoon wat kleuren op mijn craftsheet te smeren. Wat een heerlijk mooie klederboel geven al die kleuren dan op je cardstock. Even drogen met de heattool en weer een tweede keer door de inkt halen. Zo bouw je heel gemakkelijk laagjes op. Wanneer het bewerkte cardstock goed droog is, kun je het pas in stukjes snijden.

 
 

Daarna ben ik aan de blaadjes begonnen; De silhouette op tafel. Het fall leaves sketch set is een bestand voor de sketchpennen en een snijbestand in één. Na het tekenen van het blaadje wissel de sketchpen met het snijmesje en zo kun je het blaadje uitsnijden.
Ik heb de blaadjes ook met distressink bewerkt. Het stukje lint is uit mijn eigen voorraad.

Groetjes, Linda de Bruin

Gebruikte materialen van Creabest:
- Craftsheet
- Distressink: Spiced Marmalade, Pumice stone, Ripe persimmon, Mowed lawn, Frayed burlap
- Cardstock; wit en kraft
- 3D foam
- Sketchpennen silhouette starterskit

- Silhouette

Gebruikt silhouettebestand:
- Fall leaves sketch set
Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten