donderdag 24 oktober 2013

Boo!

Geschreven door Linda de Bruin

Nu mijn meiden groter worden wil ik naast de kastanjes en pompoenen ook iets "spokerigs" en "hekserigs" in huis.





Natuurlijk heeft de silhouette al het snijwerk verricht. Voor de basishoed heb ik een heel 30*30 designpapier gebruikt.

De 3D heksenhoed heb ik langs de rand omgevouwen en scheurtjes gegeven. In plaats van lint heb ik dakpansgewijs rondjes op geplakt. Voor het plakken heb ik met mijn vouwbeen de rondjes opgekruld.

Op de heksenhoed vind je van alles: vleermuizen (met glossy accents), spinnenweb (van vellum), een spin, een kandelaar en een "BOO" slinger.


Gebruikte materialen van Creabest:
- Designpapier; Graphic 45 - Typography (Inscribe en Create)
- Cardstock raven

- Versamark inkt
- WOW embossingpoeder glitter clear sparkle
- Vellum

- Glossy accents

Gebruikte Silhouette bestanden:
- 3D witch hat
- Banner kit
- Bat skeleton
- Candalabra simple
- Fancy frame and portrait girl
- Spiders - set of 4
- Spiderweb
Groetjes, Linda

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking:

  1. Wat een kunstwerk zeg! Goed idee, de spinneweb van vellum! werkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen