vrijdag 20 september 2013

Silhouette Vrijdag: Zelf een achtergrond maken.

Geschreven door Berthine

Ik kreeg de vraag hoe je zelf een achtergrond maakt voor bijvoorbeeld een kaart, waarbij je ervoor zorgt dat de delen gelijk verdeeld zijn over de achtergrond. In deze video maak ik dus zelf een achtergrond voor een kaart die ik met sketchpennen erop teken.



Voor de achtergrond gebruik ik een vogelkooi, ontworpen door Donna Downey, nummer 7777 in de Silhouette Online Store. Deze heb ik getekend met een bronze sketchpen, die heel mooi uitkomt op het papier dat ik gebruikt heb. De vogel is bestand 6551, de bloemen bestand 8866 en 4173.



Volgende week laat ik je zien hoe we de make en takes van het Silhouette Event (morgen) hebben gemaakt, dus als je daar niet bij kunt zijn, neem dan zeker volgende week even een kijkje hier.

Gebruikte materialen van Creabest:
Silhouette_Sketc_4cd2b88db857a.gif 7a1608397de2b1bb88d08c463ae4b736.jpg Oh, Snap - Journaling Cards

Oh, Snap - Journaling Cards Oh, Snap - Journaling Cards Oh, Snap - Journaling Cards


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk idee, Berthine

    Helaas kan ik morgen niet naar Ommen komen,
    maar ik kijk uit naar de demo van volgende silhouette vrijdag.
    Veel plezier morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Berthine,

    Bedankt weer voor je heldere uitleg.
    Helaas ook ik kan morgen niet maar anders was zeker gekomen.

    Nogmaals mijn dank,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Berthine,
    bedankt voor je uitleg, heb er weer wat van geleerd, en eh we komen morgen om nog meer ideeën op te doen, dus tot morgen
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen