vrijdag 27 september 2013

Silhouette Vrijdag: Kaart met tekenen en snijden

Geschreven door Berthine

Afgelopen weekend hadden wij het Silhouette Event. Deze week zou ik een video maken van de make en takes, maar omdat ik vandaag de hele dag op de beurs in Hardenberg was, heeft Bauke deze week de Silhouette Vrijdag een keer van mij overgenomen en een video gemaakt van de kaart die hij tijdens het Silhouette Event maakte.





Bauke combineert het tekenen en snijden op een heel andere manier dan ik het tot nog toe deed. Het is de eerste keer dat Bauke zo'n video maakte, dus wij zijn benieuwd naar jullie reacties, mag hij het in de toekomst misschien nog een keer doen?


Gebruikte materialen van Creabest:
Oh, Snap - Journaling Cards 7a1608397de2b1bb88d08c463ae4b736.jpg Silhouette_Sketc_4dc6c0f65f437.gif Silhouette_Sketc_4cd2b88db857a.gif

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

3 opmerkingen:

  1. erg leuk en duidelijk weer
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Bauke ook jij mag dit wat mij betreft vaker doen. Duidelijk en weer een leuk idee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen