vrijdag 13 september 2013

Silhouette Vrijdag: Clear sticker paper

Geschreven door Berthine

Ik had de hele week al zin om hiermee aan de slag te gaan. Sinds een tijdje hebben we doorzichtig printbaar stickerpapier in de winkel en daar heb ik vandaag mee gewerkt. Doordat het doorzichtig is, geeft dit natuurlijk vooral een leuk effect op doorzichtige projecten, dus heb ik de stickers op glas gebruikt.


Het 'clear sticker paper' kun je beprinten met een normale printer. Hou er wel rekening mee dat het bij een inkjet printer wat langer nodig heeft om te drogen dan papier, dus laat het even liggen voor je gaat snijden.

Ik heb voor de doily bestand 4267 gebruikt uit de Silhouette Online Store.


Heb jij al eens iets gemaakt met het doorzichtige stickerpapier? Wij zijn wel benieuwd. Je mag me een foto sturen dan plaats ik het hier op het blog erbij. Je mag me mailen via info@creabest.nl

Gebruikte materialen van Creabest:
Silhouette Printable Sticker Paper Clear Tim Holtz Stamp Set Valentine Blueprint Tim Holtz Stamp Set Valentine Blueprint

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

2 opmerkingen:

  1. Supergoed idee!!
    Balen dat mijn inkjetprinter even kuren heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello,
    These stickers are looking so beautiful and attractive. This blog is so helpful for the user those want to know about the clear sticker paper. Thanks to sharing the nice information........
    clear sticker paper

    BeantwoordenVerwijderen