woensdag 18 september 2013

Enjoy the ride

Geschreven door Inge

Het papier van Teressa Collins; Memories doet lekker zomers aan, net aan deze foto. In de lente van vorig jaar hebben we een avondje gefietst op de Hoge Veluwe met de beroemde witte fietsen. Een erg leuk gebied om te fietsen en ook de fietsen zelf bevielen ons erg goed.


 
Voor de lay out heb ik als basis een wit vel cardstock gebruikt. Met de Silhouette cameo heb ik 2 sjablonen gesneden. Voor de driehoekjes heb ik een sjabloon gesneden en heb ik met Distress Paint Antique Linen getamponneerd. De pijlen heb ik gemaakt met een sjabloon en Distress Ink Tea Dye. Laat de verf even drogen voordat je er met de ink overheen gaan, gelukkig droogt deze verf vrij snel. Vervolgens heb ik met zwarte Bombay Ink nog wat spetters gemaakt op de achtergrond.


Zodra het achtergrondvel droog was ben ik de lay out op gaan bouwen met papier, een stuk bladmuziek en een taartrandje. Met washitape, bloemen, chipboard pijlen en een titel gesneden met de Silhouette heb ik het geheel afgemaakt.
 
 
 
Omdat het papier erg weinig contrast heeft heb ik met zwarte pen nog een paar lijnen langs het papier getrokken. Dit heb ik zowel op het achtergrondvel gedaan als op enkele stukken dessinpapier. Hierdoor komt er iets meer contrast op de pagina. 
 


Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier: Teressa Collins; Memories
- Cardstock wit en kraft
- Muziekpapier
- Bloemen: Elle Collection - Chiffon
- Luxe Chipboard Shapes Arrows
- Distress Paint Antique Linen
- Bombay India Ink Black
- Distress Ink Tea Dye
- Zwarte pen
- Washi tape
- Taartrandje
- Silhouette Cameo

Silhouette Studio bestanden:
- triangle template / background #41112
- trendy shapes collection #40856
- 4x6 'enjoy the ride' heart bike #27587

Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer!
Groetjes Inge
 

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten