woensdag 7 augustus 2013

Sunshiny Day

Geschreven door Inge

De foto die ik op deze lay out heb gebruikt kennen jullie al. Ik gebruikte hem laatst al in het groot. Ik vind de foto erg leuk en dan gebruik ik hem veelal wat vaker.

 


Het papier van Pink Paislee Luxe is te verkrijgen in twee pakketten, zilver en goud of brons en zwart. Ik heb enkele vellen van zilver en goud gebruikt. Voor een beetje meer contrast heb ik nog een grijs/wit vel gebruikt.

Bij de serie van Luxe zitten ook setjes met pijlen (die heb ik al vaker gebruikt), sterren of hartjes. Op deze LO heb ik de pijlen niet bewerkt en de randen van de sterren heb ik aangezet met Distress Ink Tea Dye voor een meer vintage effect. De chipboard vormen hebben trouwen een plaklaagje. Zodra je klaar bent met het bewerken van de vormen haal je aan de achterkant het beschermlaagje eraf en kun je ze gemakkelijk opplakken.



Door de drukke patronen heeft de lay out niet veel meer nodig om hem af te maken. Ik heb met zwarte Bombay Ink wat spatten gemaakt op het achtergrond vel. De titel heb ik gesneden met de Silhouette Cameo en daarna bewerkt met zwarte embossingpoeder van WOW!. Door de details zwart te houden ontstaat er een mooi contrast in de pagina.



Gebruikte materialen van Creabest:
- papier: Pink Paislee Luxe Gold en Silver, grijze vel van Pink Paislee Cottage Farms
- Sterren en pijlen van Luxe
- Distress Ink Tea Dye
- Bombay India Ink Black
- Versamark
- WOW! Embossing Glitter Black Glint
- Washitape
- Silhouette Cameo
- Idea-Ology Remnant Rubs
Silhouette Online Store:
Sunshiny Day #20039

Bedankt voor het komen kijken &
tot de volgende keer!
 
Groetjes Inge

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen