vrijdag 9 augustus 2013

Silhouette Vrijdag: Een sketchbestand van een afbeelding maken

Geschreven door Berthine

Vorige week vroeg Rian mij hoe je van een afbeelding een sketchbestand kan maken. Een paar weken geleden liet ik al zien hoe je met de sketchpennen kunt werken (klik hier voor die video), maar nu gaat het dus vooral om het ontwerpen van een bestand daarvoor. Ik traceer daarvoor een kleurplaat van schoolplaten.com die ik vervolgens bewerk tot een tekening met enkele lijnen. Daarna kan ik hem tekenen, maar met de Designer Edition kan ik er eventueel ook een geschetst bestand van maken. Wil je meer weten over de Designer Edition? Kijk dan hier: http://www.creabest.nl/webwinkel/silhouette/machine-en-accessoires/silhouette-studio-designer-edition-detail.html



Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

2 opmerkingen:

  1. Leuk Berthine,
    weer iets om uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Berthine
    ik vindt je filmpje erg duidelijk dit is wat ik bedoel
    bedankt

    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen