vrijdag 16 augustus 2013

Silhouette vrijdag: Een kaart met tekst

Geschreven door Berthine

Het allerleukste van de Silhouette vind ik dat je er zelf mee kan ontwerpen. Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de tekst gefeliciteerd eraan, heel simpel eigenlijk, maar tegelijkertijd wel een manier om altijd een passend kaartje te hebben.








Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier en chipboard van Fern & Forest Girl van Little Yellow Bicycle
Fern & Forest Girl - Chipboard  Fern & Forest Girl - Fanciful Forest/Tan Chevron

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het zo´n mooi apparaat. Iedere keer leer ik weer iets nieuws.

    gr. Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb dit zelf ook al eens gedaan , maar het blijft leuk om dingen te zien.
    en in den bosch kom ik zeker even bij jullie langs.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, vindt je filmpjes leerzaam en inspirerend!


    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen