woensdag 7 augustus 2013

Kaartje met Naamslingertje

Geschreven door Karin Joan

Hoi allemaal,


Wat een natte dag ?! Tijd voor wat craft-inspiratie! :-)

Ik maakte dit kaartje voor een nichtje dat 18 jaar werd. Daarbij gebruikte ik scrapbookpapier van de I Heart Summer collectie. Een serie met veel kleur en leuke zomerse afbeeldingen.


Ik maakte het typografisch ontwerp in de Silhouette Cameo software. Na het uitsnijden gebruikte ik ook de letters die uitgesneden waren. 

het voorste kaartje plakte ik op met foampads.

Op de voorzijde staat in het negatief Diana en de positieve letters heb ik aan een stukje garen gehangen als een kleine slinger-verrassing aan de binnenzijde van de kaart. Ik plakte het garen vast met washitape en stickers van de I Heart Summer collectie


Achter het bloempatroontje op  linker-binnenbladzijde kan een geldbriefje geschoven worden. 



Momenteel ben ik met de  I heart Summer collectie ook pagina's van een miniboek aan het maken over Jeremy's zomerbelevenissen. Ik hoop je daar snel mooie dingen van te kunnen laten zien. 

Ik hoop dat ik je weer heb mogen inspireren!

Hartelijke groetjes,
Karin Joan











4 opmerkingen:

  1. Wat leuk om aan de binnenkant iets erin te hangen! Mooie kaart. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee is dit.....
    Is een prachtige kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi CS, Gerrina en Betty,
    wat leuk dat je een reactie achter hebt gelaten.
    Als je een blog hebt, kom ik ook even bij jou kijken. Altijd leuk om nieuwe creatievelingen te ontmoeten.
    Groetjes,
    KJ

    BeantwoordenVerwijderen