zondag 28 juli 2013

Snapshot

Geschreven door Inge

Het papier van Echo Park - Oh Snap! is echt super. Een vel met grote fototoestellen, een vel met een druk patroontje en een vel met allerlei elementen die je eruit kan knippen. Een kleine serie maar je kunt er van alles mee maken. Ik maakte een LO met een grote foto!


Ik heb de LO vrij simpel opgebouwd met een basisvel en een groot vak en vervolgens een grote foto van 20x30. Als je een foto hebt wat waar 'lege' ruimte op zit, dan kun je dat mooi gebruiken om de pagina aan te kleden zoals ik linksboven op de foto heb gedaan en een klein hoekje rechtsonder op de foto. Met een taartrandje creĆ«er je een beetje meer contrast zodat de details wat meer opvallen. De titel heb ik gesneden met de Silhouette Cameo


De pijlen van Pink Paislee Luxe Design hebben een zilver streepje dat resistant is als je er met inkt overheen gaat. Ik heb de pijlen gekleurd met Distress Stain Crushed Olive. Zodra je na het kleuren van de pijlen, met een doekjes de resten inkt opneemt zijn de zilveren strepen weer goed zichtbaar.

 

Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier: Echo Park Paper - Mini-collection - Oh Snap!
- cardstock white
- Stickers: Echo Park Paper - Mini-collection - Oh Snap!
Luxe Chipboard Shapes Arrows
- Distress Stain - Crushed Olive
- Silhouette Cameo
- Idea-Ology Remnant Rubs
- Taartrandje
Silhouette Online Store:
Snapshot #29180

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!
Groetjes Inge

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen