donderdag 4 juli 2013

Autootjes voor kleine meisjes - VIDEO

Geschreven door Karin Joan


Hoi allemaal,

Na al dat scrapbooken, zoek ik naar andere manieren om al dat mooie papier toe te passen. Ik liep al een tijdje met dit idee: iets typisch jongensachtigs transformeren tot iets voor kleine meisjes. 
 Daarom maakte ik deze oude autootjes tot autootjes voor kleine meisjes. Ik vind ze zoooo cute!! 

Op Koninginnedag vond ik deze schattige houten autootjes. Ze zijn lang terug handgemaakt door de vader van de dame waar ik ze van kocht. Dat zouden de autootjes worden voor mijn project. 


Met de decoupage techniek gaf ik de autootjes een totaal ander uiterlijk. Ze zijn nu ubercute! 

In de video kun je helemaal zien hoe ik te werk ging.





Ik gebruikte patroonpapier van Docrafts: Papermania Vintage Notes (Vintage Notes Paper Pack 6"X6"). Daar zitten geweldige rozenprintjes bij. Superschattig! Perfect voor dit project. Ik combineerde die met rozenprint-servetten van Tilda.


De autootjes zijn natuurlijk niet voor kleine meisjes die nog van alles in hun mond steken. Maar wel heel schattig op de babykamer als decoratief item. 


Dat was het alweer voor deze keer. Ach! Waren er maar meer uren in een dag, want ik heb zoooveel meer projecten dan het mij lukt ze met jou te delen! Ik hoop je snel weer te mogen bloggen.


Hartelijke groetjes
en tot een volgend project!

Karin Joan

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zijn deze geworden! Idd cute! Leuk idee om zo iets jongensachtigs te transformeren voor een meisje! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat ontzettend leuk en lief geworden.

    BeantwoordenVerwijderen