donderdag 6 juni 2013

VIDEO Big Dreams Mini Book

Geschreven door Karin Joan


Hoi allemaal!

Vandaag kreeg ik weer een nieuwe zending van Creabest binnen, leuk!! 
Binnenkort laat ik je weer mooie nieuwe dingen zien. Maar nu eerst...

Bij deze de beloofde VIDEO van mijn Big Dreams Mini Book! 
Zelf maken: Thickers en Lintringen
In deze video laat ik je zien hoe ik het boekje heb gemaakt.
Met de Thickers (dikke letters) en mijn eigen Lintringen (uitvindinkje van moi! leuk :-)
Dus, snel kijken!! 


Wil jij zelf ook zo'n boekje maken?


Doe jij al mee met deze give away?
Wist je al dat ik mijn boekje weggeef?
meedoen? klik hier


Leuk dat je weer langs gekomen bent.
Heb ik je mogen inspireren?
Dan vind ik het heel leuk als je een reactie achter laat.

Hartelijke groetjes weer
en tot het volgende project!
Karin Joan

3 opmerkingen:

  1. Super, heel leuk en duidelijk filmpje! En die thickers ga ik zeker vaker gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar heb je veel werk van gehad, mooi gemaakt!
    groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gemaakt en wat een werk/tijd heb je er aan besteedt! Dank voor de bestandjes! Hoop er iets mee te gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen