zondag 16 juni 2013

Songtekst Scrappagina - met Video

Geschreven door Karin Joan

foto meisje: daveeblu.com

Hoi allemaal,

Vandaag de opdracht een scrapbookpagina te maken met een songtekst.
Daarom heb ik deze gemaakt op het lied: Steady my heart van Kari Jobe (www.karijobe.com


Dit is een lied dat mijn hart raakt. En al luisterend naar de tekst en de muziek bepaalde ik mijn kleurgebruik, mijn materialen, mijn typografie en mijn compositie en alle andere elementen op deze pagina.


Wil je meer weten over mijn gedachten achter dit werk?
Lees dan morgen vanaf 19:30 de post op mijn eigen blog.

foto meisje: daveeblu.com

In de video zie je mijn werkproces en close-up foto’s. Je hoort ook het lied van Kari Jobe. 
Wil je mij met boterhamzakjes zien ‘verven’? 
Dan moet je zeker even kijken :-)





Als een kader om het hele blad heen, heb ik de hele tekst van het lied uitgeschreven.


De materialen die ik gebruikt heb, vind je terug in een lijst onderin dit bericht.

Leuk dat je tot hier toe hebt gelezen/gekeken.
Ik geniet altijd zo van jullie reacties.
Als ik je (weer) geïnspireerd heb, dan hoor ik dat graag!

foto meisje: daveeblu.com


Hartelijke groetjes
en tot een volgend project!
liefs,

KJ



Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

4 opmerkingen:

  1. Whaaaw, wat super mooi is dit! Die kleuren, de glitters, de compositie! Echt ge-wel-dig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SCHITTEREND!!! Ga ik zeker proberen. Een hele mooie, inspirende video heb je gemaakt. Dank om het met ons te delen. Ik kijk uit naar je volgende video met de transfer! Hele fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige layout heb je gemaakt zeg, erg mooi kleurgebruik en vooral de tekst die je met modeling paste hebt gemaakt, vind ik ontzettend leuk, dat ga ik zeker eens proberen. Zeker voor herhaling vatbaar hoor (je video's bedoel ik dan)
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nog bedankt voor jullie superlieve reacties dames, hihi, echt schattig (bloos)
    liefs
    KJ

    BeantwoordenVerwijderen