vrijdag 14 juni 2013

Silhouette Vrijdag: Double-sided Adhesive en glitter

Geschreven door Berthine

Goed, wat later dan normaal, maar het is nu natuurlijk ook best druk met het scrapkampioenschap.

In de video van deze week ben ik aan de slag gegaan met het Double-Sided Adhesive (dubbelzijdig kleeffolie) met glitter. Ik heb daarmee, en met het Silhouette Adhesive Vinyl, een leuke lijst gemaakt. Ik leg je in de video uit hoe je een bestand hiervoor opmaakt, hoe je de juiste snij-instellingen bepaalt, hoe je het Double-Sided Adhesive snijdt en hoe je het verder verwerkt.

Deze video heeft wat moeite gekost, hoewel het er volgens mij niet aan af is te zien. Veel plezier met kijken!









Gebruikte materialen van Creabest:
                


Volgende week wil ik ingaan op het kalibreren van de machine wanneer deze niet gelijk snijdt bij het printen en snijden of wanneer een vierkant niet helemaal vierkant is.

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest


2 opmerkingen:

  1. Handig, die tip van het swifferdoekje ga ik onthouden! En ik mort toch nodig een spateltje kopen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n starterskit wil ik toch wel hebben, eigenlijk, enne heel duidelijk hoor, jou uitleg!
    zo lijkt het heel eenvoudig.

    BeantwoordenVerwijderen