dinsdag 11 juni 2013

Scrapbook lo video - Jij maakt mij blij

Geschreven door Karin Joan


hoi allemaal!
Spannend he? Het scrapbook-kampioenschap? Een ding weet ik zeker: ik wordt geen kampioen! hihi. Maar ik wil je vandaag wel weer inspireren met een scrapbook-pagina. Hij past niet in een van de opdrachten. Maar je kunt de layout wel goed gebruiken in combinatie met veel van de opdrachten.

Deze scrapbookpagina maakte ik voor Jeremy, met de toepasselijke titel: 'Jij maakt mij Blij' 
Hoe ik het heb gemaakt, zie je in deze video. Daarin zie je ook mijn worsteling met het woordje 'Blij' waar ik niet zo blij van werd, hihi.



De materialen die ik gebruikt heb, vind je terug in een lijst onderin dit bericht.
Met dezelfde papierserie maakte ik ook een kaart.



Leuk dat je weer bent langs geweest,
ik hoop je weer geïnspireerd te hebben,
reacties zijn van harte welkom!



Hartelijke groetjes en
Tot een volgend project!

liefs,
KJ


4 opmerkingen:

  1. Je layout is erg mooi geworden!! En je maakt ook zulke mooie foto's. Je hebt een mooie stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk!! Prachtige kleurn weer, en wat gaaf dat je zoveel mrt het naaimachine maakt! Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie layout, leuk al die kaartjes en foto aan de slinger en daarboven is inderdaad een goede plek voor je journaling!
    groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen