woensdag 5 juni 2013

Beauty by nature

Geschreven door Inge

 

Ik had een heleboel papier van de lijn 'Engraver' van Prima Marketing over na het maken van het canvas met het aapje, zodat ik er nog een layout mee kon maken. Ook hierbij heb ik een natuurfoto gebruikt omdat deze zo mooi afsteekt tegen de donkerdere kleuren van het papier.


Als eerste heb ik de zigzaglijnen op het papier gezet met Viva Modellier Cream. Deze moddeling cream heeft een mooie parelmoeren glans. Ik heb hierbij een masker en een spateltje gebruikt.


Vervolgens heb ik met witte Dylusions spray spetters op de pagina gemaakt en heb ik het papier opgeplakt. Ik heb met witte pen lijnen over de opstelling getekend en met gouden 3D verf nog enkele druppeltjes gemaakt. De witte pen van Sharpie is een soort verf, je moet de pen goed schudden voor gebruikt en dekt heel goed, ook op donker papier zoals je op mijn lay-out kunt zien. Als laatste heb ik brads bewerkt met Glimmer Glam voor een mooi glimmend effect met een glittertje.



Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier: Engraver van Prima Marketing
- Viva Modellier Cream Champagne
- Dylusions spray White
- Bloemen: Interlude Handmade Paper Flowers - White en Engraver Paper Flowers Daisies
- Letters: Thickers Foam Daiquiri White
- Glimmer Glam Dirty Martini
- Sharpie Fine Point Paint Marker White
- stukje kant

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking:

  1. Deze is zo sereen, wauw... dat heb je echt goed weten neer te zetten! goed gelukt zo'n modern grafisch chevron in combinatie met de klassieke elementen. Geweldig weer, Inge!

    BeantwoordenVerwijderen