vrijdag 31 mei 2013

Silhouette Vrijdag: Werken met de gum

Geschreven door Berthine

Deze week ga ik in op een vraag die op facebook voorbij kwam, waarbij het draait om het werken met de gum. Anders dan de meeste mensen verwachten, gum je met de gum in Silhouette Studio in de figuur en niet in de lijn. Wil je een deel van een lijn verwijderen, dan doe je dat door de punten te bewerken. In de video leg ik je uit hoe je dat doet en hoe je de gum dan wel kunt gebruiken.


Heb je zelf een onderwerp waar je graag iets meer uitleg over zou krijgen? Laat ons dat even weten, wie weet kunnen we het behandelen in een Silhouette Vrijdag video.

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

6 opmerkingen:

  1. leerzame video. Het een en ander had ik al uit gevogeld maar nu snap ik wel waarom het bij mijn moeder anders gaat als bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor deze uitleg, nu weet ik waarom het stufje niet
    doet wat ik wil!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leerzaam en weer zeer duidelijk. Bedankt.

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat handig, dit filmpje. Ik heb kortgeleden mijn silhouette weer opgepakt en ga deze filmpjes wat bijhouden. Zo leer ik steeds meer dingen over mijn silhouette, heel erg bedankt,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel:) Echt heel duidelijk uitgelegd. Zo leren we steeds wat bij:)
    Nogmaals dank je wel Berthine!
    Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Berthine, je bent TOP!!!! Echt heel nuttig! Bedankt :-)

    BeantwoordenVerwijderen