woensdag 8 mei 2013

Jij bent...- give away'tje - Silhouette kaart

Geschreven door Karin Joan


Deze keer een ontwerpje dat ik helemaal maakte met mijn Silhouette Cameo snijplotter, een van mijn favoriete speeltjes.
En ook deze kaart geef ik weg!
Je doet automatisch mee aan deze give away als je een reactie achter laat.


Zelf dit kaartje maken met je Silhouette Cameo?
Ik heb het snij-bestand voor je beschikbaar.
Mail mij even: karinjoan@gmail.com
dan stuur ik het op.
(geen Cameo? vraag mij om de schaar-versie :-)



Ik gebruikte in dit ontwerp cardstock van de serie Memories van Teresa Collins. Ik vind die zo mooi!

Nadat mijn Silhouette Cameo aan het werk was geweest had ik alle onderdelen die ik nodig had.

Ik begon eerst met het in elkaar zetten van het envelopje. De foto's van de bijbehorende stappen vind je
<< hier links.
Even op klikken om te vergroten.

Achter 'JIJ BENT' plakte ik aanvankelijk een stukje kalkpapier (vellum). Daar valt het licht zo mooi doorheen. Maar ik besefte niet goed dat een envelopje geen licht door laat, hihi. Dus nadat ik het envelopje had dicht geplakt, schoof ik alsnog een zwart strookje achter het kalkpapier. De letters waren nu grijs.


Vervolgens ging ik aan de slag met de kaartjes. De woorden plakte ik midden op ieder kaartje.
en de 1,2,3 op de tabjes. Gebruik voor het plakken van zulke intrinsieke vormen, een lijmpen.


De grote enveloppe maakte ik van een bijpassende kleur cardstock. Dat snijpatroon krijg je ook mee als je mij mailt. Ik plakte de enveloppe in elkaar mbv dubbelzijdig tape.


Er zijn genoeg lieve mensen die ik ken die zo'n kaartje verdienen.


Een lieve vriendin, een geweldige moeder...


Maar eigenlijk, als je goed kijkt is ieder mens, diep van binnen...


Mooi...


Kostbaar...


en Bijzonder...

Denk je van niet...?
bedenk dan dat ook zij baby's en peuters waren,
Toen was het echt nog goed...

Sowieso, zou ik willen zeggen:
JIJ BENT...
1) Mooi
2) Kostbaar
3) Bijzonder
Dus jij verdient dit kaartje ook :-)
Doe je mee met mijn give-a-way-tje?

Ik kijk uit naar jou reactie!

hartelijke groetjes,
Karin Joan
www.KarinJoan.nl


6 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk ontwerp, KarinJoan...de tekst is helemaal gaaf en kan voor veel gelegenheden gebruikt worden. Het zou helemaal fantastisch zijn om dit moois te winnen! Bedankt voor de kans.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ontzettend leuk, ik doe graag een gooi naar het winnen van dit kaartje en ik stuur je even een mailtje want ik ken genoeg mensen die zo'n mooi kaartje verdienen. Dank je wel voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi idee. Ik wil graag een kansje maken.
    Nog wel met de schaarversie a.u.b.
    Fijne dag, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Thea,
      de schaarversie kun je niet winnen, maar die krijg je gewoon :-)
      stuur mij maar gewoon een mailtje: karinjoan@gmail.com

      Verwijderen
  4. Wat een leuk kaartje!! Heel leuk om eens zo'n lief kaartje naar iemand te sturen. Ik vind de vorm van het envelopje ook erg mooi. Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat jullie meedoen!
    en bedankt voor je enthousiaste reactie!!
    liefs,
    KJ

    BeantwoordenVerwijderen