woensdag 22 mei 2013

Forever Friends en Craftsman papier?

Geschreven door Boukje

Wat was het gezellig druk afgelopen zaterdag op de demonstratiedag bij Creabest, leuk! Veel kaartjes gemaakt, kijk maar op de foto onderaan... 



Maar...met dat lieve afdrukje wilde ik meer. In mijn DTpakket zat ook het stoere papier Craftsman van Prima Marketing, niet direct het papier wat je uit zou kiezen bij zo'n lief beertje. Ik wil graag laten zien dat je met stoer papier ook lieve kaartjes kunt maken!

Dus het afdrukje dat ik in de winkel gemaakt had, heb ik thuis donkerder van kleur gemaakt en aangepast aan de kleuren van het papier.
In de achtergrond mijn nieuwe template Art Is gebruikt met Fine Pumice Gel en hier lichtblauwe Pan Pastel over gewreven, voorzichtig, zodat het alleen over de tekst komt.



En zie je die kleine korreltjes in de voorgrond?
Daar heb ik Clear Granular Gel aangebracht met een spateltje en het gewoon laten drogen, geeft net iets extra's. Karin Joan heeft in een eerder blogberichtje alle gelmediums op een rijtje gezet, kijk maar eens hier...(de nummer 6 in het rijtje)



Hieronder dan een greep uit de kaartjes die ik zaterdag in de winkel gemaakt heb. Allemaal gemaakt van alleen maar papier en Pan Pastels....oké bij het label samengewerkt met Wilma die bezig was met het WOW embossingpoeder...:)



Gebruikte materialen Creabest:
-Papier Prima Marketing Craftsman:
*Engineer,
*Architect,
-Template 6x6" Mini Art Is,

Van het Craftsman papier heb ik ook nog een stoere kaart gemaakt, deze zal ik de volgende keer laten zien.
Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

2 opmerkingen: