dinsdag 14 mei 2013

Art mediums - 1e kennismaking

Geschreven door Karin Joan

Joepie! ik mag mij vanaf heden 
deel van het Designteam van Creabest noemen. 
Leuk!


Voor mij zijn art-mediums (pasta's en gels) eigenlijk heel vreemd, ik had er nog niet eerder mee gewerkt. Maar we mochten als designteam een selectie van artmedia uitproberen. (mijn geluk :-)


Ik heb inmiddels al aardig wat internet-onderzoek gedaan en een klein beetje geëxperimenteerd en kwam tot dit eerste projectje: SIS. (Een foto van mij en mijn zusje die over 3 weken gaat trouwen)


chipboard letters gedrukt in de pasta, geeft een mooi stoer effect. 

Voor dit project gebruikte ik  Fiber Paste en Coarse Molding Paste . Ik bracht het aan met een spateltje. Het deed mij veel denken aan het stuken van een muur, want dat heb ik wel al eens gedaan :-)


De verfijnde structuur van een papieren taartrondje, komt niet uit in de grove fiber paste.
 Ik zit nog sterk in de orientatiefase, maar ik wilde toch graag delen wat ik tot nog toe heb ontdekt. Ik kan mij zo voorstellen dat er wel meerderen zijn die nog niet bekend zijn met deze art-media (of ben ik de enige...?)














Morgen laat ik je van 7 verschillende art media zien 
wat de verschillen zijn.
Kom je dan weer kijken?

Hartelijke groetjes,
Karin Joan
www.KarinJoan.nl

Gebruikte materialen:
Fiber Paste 
Coarse Molding Paste 
Artmediums
Painting Knives
Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

4 opmerkingen:

  1. Leuk om deze " ontdekkingsreis" van je te zien! Kom morgen weer kijken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat mooi gemaakt! ziet er super uit en ik ben benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je ons laat meegenieten van jouw ontdekkingsreis! 'k Ben hier ook al druk aan het proberen :) Welkom in het DT!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je plaats binnen het DT van Creabest
    groetjes
    Betty

    BeantwoordenVerwijderen