woensdag 10 april 2013

Simpele kadotag

Geschreven door Inge

Van restjes papier heb ik een simpele kadotag gemaakt. Leuk om als verjaardagskaart te geven of om aan een kadootje te hangen.


Als basis heb ik een grote tag van Tim Holtz overgenomen op dessinpapier en uitgesneden. Hierop heb ik een groot vlak zigzagpapier geplakt en boven en onderaan een gescalopped randje dat ik heb gesneden met de Silhouette. Daarna heb ik het een masker en modeling paste ruitjes op de tag gemaakt. Bloemen erop en een lintje erom en klaar is je mooie tag.

Gebruikte materialen van Creabest:
- Grote tag van Tim Holtz (gebruikt als mal)
- Papier: Glitz Design - Cashmere Dame
- Bloemen: Calcutta Dogwood Flowers Bright White en Soubrette Handmade Paper Flowers - White
- Modeling paste
- Masker: Crafter's Workshop Template Harlequin
- Rood/wit touw
- Silhouette Cameo

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking: