woensdag 27 maart 2013

Vlaggetjes en vlinders

Geschreven door Linda de Bruin

Turquoise is een van de lievelingskleuren van mijn jongste dochter. Met de vlaggetjes met turquoise stiksels en het papier van Snap! heb ik voor haar een heel persoonlijk cadeautje gemaakt.

De silhouette heeft mij geholpen om uit het papier haar naam te snijden..en de vlinders....en de papieren vlaggen / vlaggetjes....en de bloemen.



Het was dus in een avondje af. Het enige dat even een paar minuutjes tijd kostte was het drogen van de modeling paste.





Voor de nodige bling-bling heb ik dubbelzijdig tape in de droge stickles gedrukt. Hierdoor kreeg ik niet overal glitters en het dubbelzijdige tape plakt super op de stoffen vlaggen.



Groetjes, Linda

Gebruikte materialen van Creabest:
- Canvas Banners Large Stitches (Donna Downey)
- Designpapier van Simple Stories ; Snap teal Chevron, Snap teal Dot, Snap teal
- Modeling paste Liquitex
- Masker: mini art is, Dylusions-Dotted flowers
- Sticky-back Canvas Naturel
- Tim Holtz stans; repositionable magnetic die mini branch and leaf
- Dubbelzijdig tape
- Stickles dry fine glitter Turquoise

Gebruikte bestanden Silhouette:
- Build a banner set
- Butterfly garland
- Rolled rose

Ga naar de webwinkel van Creabest

2 opmerkingen:

  1. Hoi Linda, mooie kleurencombinatie, leuke technieken. Het vlinderslingertje is ook echt leuk. Bedankt voor de inspiratie!
    groetjes,
    Karin Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kleuren en zeer mooie dingen.
    knap gedaan.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen