zaterdag 16 maart 2013

Lijnscrappen 8 - Cold hands, Warm heart

Geschreven door Karin Joan


Dit is het laatste deel in de videoserie Lijnscrappen.
Bekijk alle delen hier: Lijnscrappen

In deze video laat ik je op het eind ook een diashow zien
met allerlei andere crafty dingetjes die ik gemaakt heb.
Lekker veel inspiratie dus. Ik wil in de loop van de tijd veel van die projectjes hier en op mijn blog plaatsen, dus houd dat in de gaten.

 


Ben je geïnspireerd? Dan hoor ik dat heel graag.
(dat inspireert mij weer om nog meer mooie dingen te maken  )
Laat hier een reactie achter
en likes op Youtube vind ook super!


Ik bezoek heel graag ook jouw blog. 
Laat je blogadres hier achter, dan kom ik ook eens kijken.

Geniet van je dag
en tot de volgende keer!

Groetjes,
KJ





Gebruikte materialen:
Winterings Cardstock Stickers - Debossed Fresh Verse
Winterings Cardstock Stickers - Embossed Favorite Pieces
Winterings Paper Pad 6"X6"
Scrapper's Spools Cornflower
Foamtape
Witte gelpen

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen