maandag 25 maart 2013

Knoopjes en Baniertjes Verjaardagskaart - Give away

Geschreven door Karin Joan


Hoi allemaal,

Deze keer laat ik je zien hoe ik dit verjaardagskaartje gemaakt heb. Ik gebruikte daarvoor het setje Memories - Decorative Buttons van Teresa Collins.


Verder laat ik je zien hoe ik met Distress Inkt van Tim Holtz aquarelle achtergrondjes maak. Ik gebruik daar echter geen craft sheet voor, maar wel acrylblokken. Bekijk de video om te zien hoe.

Ik geef dit kaartje weer weg! 
Wil jij er kans op maken? 
Laat dan een reactie achter op dit bericht: 
ik hoor graag wat je van dit kaartje en de technieken vindt. 
Met jouw reactie doe je automatisch mee in de verloting.
 Je kunt meedoen tot maandag 8 april. 
Ik trek de winnaar op dinsdag 9 april.  


Ik hoop je weer geinspireerd te hebben om zelf weer iets moois te maken. 
Tot de volgende keer!

Hartelijke groetjes,






Materialen:



8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met een heel duidelijke tutorial...je legt alles heel goed uit en je hebt daarbij ook nog een prettige stem....complimenten Joan!
    Het kaartje winnen zou té gek zijn!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor je lieve complimentje, Margreet ( bloos)

      Verwijderen
  2. Hallo Karin Joan, wat een geweldig filmpje heb je weer gemaakt en het was prima te bekijken hoor. Super dat je deze prachtige kaart weer weg wil geven.
    Klein vraagje nog gebruik je speciaal papier voor het werken met distress of kun je daar de meeste soorten wel voor gebruiken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Aartje, leuk dat je meedoet! Ik heb gewoon stevig cardstock gebruikt, maar veel beter werkt aqurelpapier. Helaas heb ik dat niet meer in mijn voorraad. Maar ik mis het vooral wanneer ik met mijn penseel meerdere lagen aan wil brengen, dan gaat gewoon cardstock kapot.

      Verwijderen
  3. Wat een leuke kaart!Ga zeker eens je techniek uitproberen. Op deze manier heb ik mijn distress markers nog niet gebruikt. Meestal voor inkleuren van de stempels of direct aanbrengen op de stempel.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Monique,
      daar doe ik t nou voor! Je maakt mij helemaal blij :-) Veel plezier met het uitprobren!
      groetjes,
      Karin Joan

      Verwijderen
  4. Wat een tof kaartje.. maar ook wat een leuke uitleg.. ik ga vast eens proberen met een acrylblok.. lekker kliederen.. qua papier had ik nu gelezen aquarel,
    Ik heb ook dylusions? maar doe je dat ook op aquarelpapier dan?
    is daar ook een filmpje van.. je uitleg is namelijk erg prettig en duidelijk.
    zo dat ik dnek dat moet ik ook kunnen :)
    groeten SOnjna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sonjna,
      bedankt voor je enthousiaste reactie. Dylusions lijkt veel op de distress stains, ook reactief met water en zo dun als water. Als je Dylusions met een penseel, meerlagig wilt aanbrengen, dan zou ik ook zeker voor aquarelpapier kiezen. En ja, jij kan het ook! :-)

      Verwijderen