woensdag 20 maart 2013

Fun & Joy

Geschreven door Inge

Tijdens onze zomervakantie vorig jaar in de Ardennen hebben we een erg leuke survivaldag gedaan. Eén van de onderdelen was een bomenparcous, erg gaaf maar soms ook erg hoog!


Voor deze lay-out heb ik het papier van Pink Paislee - Portfolio gebruikt, een erg leuke lijn met veel 'kaartjes' die je uit het vel kan snijden en los kan gebruiken, zoals het kaartje waar ik de journaling op heb geschreven. De randen van het papier heb ik allemaal bewerkt met distress ink tea dye, zo krijg je iets meer diepte in de verschillende lagen. De randen van de foto heb ik eerst met een schuurpapiertje bewerkt, daarna heb ik de foto op witte cardstock gemat en vervolgens op gele cardstock met stukjes foamtape ertussen voor een mooi 3D effect.





De sterren heb ik gesprayd met Dylusions Ink Spray, als je de sterren van een afstandje sprayt worden ze niet egaal gekleurd, de sterren nemen heel gemakkelijk de inkt op en je kunt ze dus met alle soorten spray in verschillende kleuren sprayen zodat ze altijd bij je pagina passen.


Met de Bombay Ink heb ik spetters op het papier gemaakt. Met deze inkt kun je hele mooi spetters maken omdat de spetters niet uitlopen of gaan vloeien zoals spetters van glimmermist of dylusions sprays dat wel doen. Met de Silhouette heb ik de pijlen gesneden en de tag met 'snapshot' welke ik met foam tape op de foto heb geplakt. De bestanden hiervoor heb ik zelf gemaakt.



Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier: Pink Paislee - Portfolio
- Cardstock: white, sunbeam en aqua
- Yearbook Mistable Thickers Shapes Stars
- Dylusions Ink Spray Pure Sunshine
- Bombay India Ink Black
- Tim Holtz Kraft Craft Tags #5 size\
- Thickers Foam Daiquiri White
- Silhouette Cameo
- Foam tape
- Paper distresser van Tim Holtz
- Distress Ink Tea Dye

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen