dinsdag 12 maart 2013

Distress inkt en Typografie

Geschreven door Karin Joan



Hoi allemaal,
Wat is het toch geweldig als er weer een pakketje van Creabest wordt geleverd. Ik staak dan altijd alles wat ik aan t doen ben, want die doos moet eerst open! Herken je dat ook?


Ik craft zo vaak ik kan en met wat ik maar kan. Mijn stijl is steeds meer aan het veranderen de laatste tijd. Dus ik ben heel erg op zoek naar wat t beste bij mij past. Vorige week heb ik heerlijk geĆ«xperimenteerd met Tim Holtz distress in de vorm van zijn markers, stains en stempelkussens. I love love LOVE it!! 


Tot nog toe vond ik de kleuren zo bruinig, maar ik heb ontdekt dat t maar net ligt aan hoe je ze gebruikt. 
Ik hoop je in de komende tijd meer te laten zien en zelfs een video te maken. Maar bij deze alvast wat van mijn experimentjes.


Ik heb achtergrondjes gemaakt met de distress inkten. Mbv water verkreeg ik verschillende aquarelle effecten. Iedere keer weer verrassend hoe dat uitpakt. 


Nu ben ik aan het uitvinden wat ik met al die mooie ge-inkte papiertjes wil. Ik heb deze keer op eentje een tekst geprint. Dit typografisch beeld heb ik ontworpen in Photoshop en geprint op het ge-inkte velletje.
Hoe ik dat precies heb gedaan kun je zien op mijn blog, klik hier.
Daar vind je ook deze tekst om zelf te printen en aan de slag te gaan.


Werk jij ook met distress v Tim Holtz? Wat doe je ermee? Heb je ergens iets staan op internet? (ik ben altijd zo nieuwsgierig naar wat anderen maken!)

Ik hoor heel graag van je,
reacties  waardeer ik zeer, zeer, zeer!!
Ik vind het 'ontmoeten' van andere crafters op het web heel leuk.

Als je een linkje naar jouw blog achter laat, 
kom ik zeker even kijken.

Altijd leuk!!

Bedankt voor je bezoekje weer!
liefs,
KJ


Gebruikte materialen:
Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

3 opmerkingen:

  1. ik kleur mijn afdrukje sinds kort in met de navullingen.
    Moet er nog wel handigheid in krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin, Ik gebruik ze super veel. Soms sponzen met sjablonen, dan inkleuren, dan weer gewoon stempelen. Ik verwelkom je graag op mijn blog: http://gerrinascreatievewereld.blogspot.nl ! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    ik ben benieuwd hoe je dat dan doet. Gebruik je een penseeltje?

    Hoi Gerrina,
    Je hebt mij nieuwsgierig gemaakt, ik surf meteen naar jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen