zaterdag 2 februari 2013

Tasje van Papier - deel1

Geschreven door 24 Homes




Joepie!
Mijn eerste echte craftvideo!!


In deze video, laat ik je zien hoe je mbv een papieren tasje en scrapbookpapier, een tasje in je eigen stijl maakt.


Dit tasje geef ik ook weg als give away. 
Wat moet je doen?
Simpel: Bekijk de video en laat hier een reactie achter. 
Ik hoor graag wat je van deze tutorial vindt. 
Je kunt t/m 12 feb. meedoen. 
De winnaar maak ik bekend op 14 feb.


Hartelijke groetjes,
Karin Joan



Materialen komen van
www.creabest.nl
(materialen kunnen onverhoopt uitverkocht zijn, dus wees er snel bij!)
Country Boutique - Defined


7 opmerkingen:

  1. Mooi tasje, leuk om eens te zien hoe je bezig bent en je stem te horen bij het gezicht op de foto!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat kun jij snel (en netjes) werken zeg :)
    Wat een leuk idee en ik ben helemaal verlieft op de kleuren!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Marian, maar videotechniek helpt wel mee in het tempo hoor ;-)

      Verwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke video, Karin Joan....heel duidelijk en niet te langdradig....sommigen laten iedere handeling (zoals papier snijden) te uitgebreid zien....vind ik alleen nodig bij wat ingewikkeldere dingen....jij deed het heel goed....ik vond ook je stem heel prettig....kortom, ga zo door....enne, dat mooie tasje wil ik best winnen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, ik ben helemaal blij met deze video, ik heb nog heel wat tasjes staan, waar ik niets mee doe, nu heb ik er een bestemming voor. Leuk dat je ook de muziek erbij vermeldt. Erg mooie video en je hebt een prettige stem. Ik ben benieuwd naar meer van je ideeen.
    Liefs Annelies Helder

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk voor het eerst op jullie site, maar wat een leuke dingen maken jullie!!! Heldere uitleg.

    Ik heb me direct aangemeld voor de nieuwsbrief!

    BeantwoordenVerwijderen