dinsdag 19 februari 2013

Snoepkaartje

Geschreven door Margreet

Met het papier van Carta Bella, Beautiful Moments, heb ik een layout gemaakt die voor Valentijn in de etalage van Creabest Scrapbooking stond. Ik heb er helaas geen foto van gemaakt. Die houden jullie van mij tegoed.
Met de resten van dit papier heb ik een kaartje gemaakt met een stuk verpakking. Ik kan heel moeilijk iets weggooien. Zo ook deze verpakking. Want Tim Holtz doet ook nog wel es wat met verpakkingen en je zult dan maar niets in huis hebben.......:)
In het doosje zaten knoopjes en nu dus snoepjes. Ik heb er een verjaardagskaartje van gemaakt.


Het kaartje is 15 bij 15 cm. Het velletje dessinpapier heb ik ook 15 bij 15 gesneden en toen bewerkt met een randpons. Zo wordt ie kleiner en past dan precies op de kaart en hou je rondom een strookje cardstock over.
Aan de onderkant heb ik nog een paar stroken uit het vel borders geplakt.
Het kaartje dat in de lege verpakking zit heb ik overgetrokken op dessinpapier om het passend te maken. De verpakking heb ik op de kaart vastgeplakt met smalle wondertape. Dit tape is niet zichtbaar aan de voorkant en daarom erg geschikt om voor zoiets te gebruiken. Let er wel op dat je de verpakking niet helemaal vast plakt op de kaart, hij moet nog wel open kunnen zonder de hele kaart te moeten vernielen!
De bloemen heb ik gemaakt met 2 bloemenponsen van verschillende grootte. De randen zijn een beetje omgebogen om een 3d effect te creeren.

En hier nog even van dichtbij:


Nu nog een slachtoffer zoeken die het kaartje mag ontvangen :)

Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
- papier van Carta Bella, Beautiful Moments, de vellen: cherish en borders
- leeg doosje knopen van American Crafts
- wit kant
- donkerrode cardstock
- wondertape

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking: