dinsdag 29 januari 2013

Valentijnslabel simpel en snel

Geschreven door 24 Homes

 Dit labeltje maakte ik simpel en snel van een Manilla Craft Tag en wat scraps van het Hello Friend Paper pad.

- Op het label stempelde ik eerst een mooie achtergrond met Versa Mark inkt.
- De hartjes tekende ik met de hand en knipte ze uit. 
- Het gat ponste ik uit met een cirkelpons en een gaatjespons.
- De hoekjes van het label, rondde ik af met een hoekpons.
- Het grote hart plakte ik plat vast, het kleine hartje met foamtape.

De foto's zeggen verder denk ik wel genoeg.

Ik gebruikte het papier ook op de Hieperdepiep kaart , die ik donderdag weggeef (bekijk het hier). En toen bedacht ik dat ik deze ook nog had gemaakt. En daarom geef ik die ook weg, als bonus bij de Hieperdepiep kaart.

Ik geef dit label
EN 
deze kaart weg als 
GIVE AWAY 
(leuk!)

 Wat moet je doen om kans te maken op de kaart en dit label?


Laat een reactie achter, hier op de blog of op mijn eigen blog: www.KarinJoan.nl
En je doet automatisch mee met deze give away.
De trekking vindt plaats op donderdag 31 januari op www.KarinJoan.nl
Je kunt dus meedoen tot woensdag 30 januari 00:00
En wie weet heb je over 1  week deze kaart in jouw brievenbus
Wil je meer kans maken?
laat dan op alledrie berichten een reactie achter:
1) hier
2) http://creabest.blogspot.nl/2013/01/hieperdepiep.html
3) http://karinjoan.blogspot.nl/2013/01/hieperdepiep.html
Gebruikt materiaal:
stempel:
Flourish
foamtape 
Papier: Hello Friend Paper Pad 6"X6" 36 Sheets
manilla craft tags: http://www.creabest.nl/webwinkel/manilla-craft-tags-8-size-detail.html 
Stempelinkt: Versa Mark 
Ga naar de website van Creabest Ga naar de webwinkel van Creabest

2 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk label; ik vroeg me altijd al af hoe ze zo'n extra rondje erop maakten op zo'n tag maarja dat is dus in feite heel erg simpel, met een cirkelpons ;-))))))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Petra,
      zo makkelijk is het. Leuk he?! Maak wel eerst het kleine gaatje en pons daarna de grotere cirkel uit, dat werkt wat makkelijker.
      groetjes,
      KJ

      Verwijderen