woensdag 23 januari 2013

Hieperdepiep...

Geschreven door 24 Homes





 LET OP!
Deze kaart geef ik ook weg als GIVE AWAY :-)
Zie het einde van dit bericht.
(klik evt. op Meer Lezen)



Voor het maken van deze kaart, gebruikte ik papier van de Hello Friend Paper Pad 6"X6" 36 Sheets
Het koordje voor de slinger is eenvoudig touw, dat ik door de kaart heen stak en aan de achterzijde vastplakte  met plakband.


 Op de vlaggetjes stempelde ik letters en hing ze aan het touw en plakte ze vast met foamtape om wat meer dimensie te geven.
De ‘hieperdepiep’ en ‘Gefeliciteerd’ sneed ik uit met de Silhouette Cameo uit zwart papier


Ik besloot toen om de achterkant van de kaart af te snijden en de voorzijde op een zwarte ondergrond te plakken met foamtape. Op die manier kwamen de zwarte letters ook beter uit in het ontwerp.

 Met de Inkssentials witte gelpen tekende ik een stiksel-randje om de kaart heen. 


En voila!



Ik geef deze kaart weg als GIVE AWAY 
(leuk!)

Wil jij er kans op maken?
Laat dan een reactie achter, hier op de blog of op mijn eigen blog: www.KarinJoan.nl
En je doet automatisch mee met deze give away.
De trekking vindt plaats op donderdag 31 januari op www.KarinJoan.nl
Je kunt dus meedoen tot woensdag 30 januari 00:00
En wie weet heb je over 1 1/2 week deze kaart in jouw brievenbus.

Hartelijke groetjes,
Karin Joan

Gebruikte materialen:

 Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest






11 opmerkingen:

  1. Dit is echt een hartstikke mooi kaartje en leuk dat jullie de beschrijving er zo bij hebben gedaan.
    Leuke Giveaway hoor.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marianne Rietveld23 januari 2013 om 15:19

    Mooie kleuren gecombineerd met het zwart... ook een erg leuk lettertype, kun je zeggen welk lettertype dit is?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marianne,
      het is LD Charming Bold. Verkrijgbaar in de Silhouette webshop.
      succes ermee!
      groetjes,
      KJ

      Verwijderen
    2. Marianne Rietveld23 januari 2013 om 21:26

      dank je wel voor je reactie Karin, ik denk dat ik dit lettertype aan ga schaffen... erg leuk!!!
      Groetjes, Marianne

      Verwijderen
  3. Mooie kaart leuk om te hebben of weg te geven voor een verjaardag ik doe meeeeee!!!!!!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met duidelijke beschrijving. Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fantastich mooie kaart. Dank je wel voor je uitleg. Hem winnen zou super zijn voor onze zoon die volgende week jarig is.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart. En de duidelijke beschrijving. Jammer dat de tekst geen stempel is. -heb niet de luxe van dat mooie apparaat.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Monique,
      een Silhouet Cameo is een hele investering. Ik heb er zelf jaren over gedaan, voor ik er een kocht. Maar het is het wel waard geweest om voor te sparen.

      Verwijderen