maandag 7 januari 2013

Canvas winter snow

Geschreven door Margreet

Nu de kerst en oud en nieuw weer voorbij zijn werd het tijd voor een nieuwe etalage in de winkel. Ik maakte deze winterse canvas met de serie Winterings van Little Yellow Bicycle.


Voor deze canvas heb ik de achterkant gebruikt om diepte te creeren. De binnenkanten van de canvas beplakte ik eerst met repen donker dessinpapier (winter plaid/deep brown knit) voor een 3d effect. De buitenkanten zijn beplakt met het vel doilies/grey dot. Op de achtergrond zit het vel wonderland/flurry tonal. Omdat de canvas 40 cm breed is, is het vel dus niet breed genoeg. Aan de kant waar de foto's zijn geplakt heb ik het papier daarom door gesneden en daarover heen het gestreepte vel (strip/dark denim brocade) geplakt. Zo zie je er niets van.
De sneeuwsterren kun je maken met het pakketje paper crafting kit. Je kunt dan zelf bepalen hoe je de sneeuwsterren samenstelt. In het pakketje clear cut shapes zitten leuke figuurtjes en daarmee heb ik de canvas versierd. Denk er wel om om het beschermvliesje op de achterzijde weg te halen. Het gaat niet altijd gemakkelijk maar even doorzetten. De vlaggetjes zitten in het pakketje paper crafting kit. Ik heb er bruine touw (hemp cord) bij gedaan. Achter de foto's zijn een paar taartrondjes bijgevoegd. De "sneeuw" komt uit eigen voorraad.

Gebruikte materialen van Creabest Scrapbooking:
- papier van Little Yellow Bicycle, winterings, de vellen: WI 109, WI 107, WI 101 en WI 106;
- canvas 30x40
- paper crafting kit winterings;
- clear cut shapes winterings;
- chipboard shapes winterings;
- hemp cord bruin;
- tacky glue;
- prima roosjes;
- distress ink wheathered wood en pumice stone

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen