zaterdag 15 december 2012

Tim Holtz en kerstkaartjes?

Geschreven door Boukje

'k Ben nog steeds in de kerstkaarten, deze keer met het papier van Tim Holtz, Stash Holiday Past twee kaarten gemaakt, vooral gewerkt met de vlakken uit het papier.


Bij deze kaart haalde ik twee vlakken uit het papier, schuurde de randen en maakte een border met een roset. De tekst komt van de Tim Holtz stempelset Mini Holidays #4 en bewerkte ik met goud embossingpoeder. Op de roset heb ik Stickles Diamond gedaan.


Voor de tweede kaart haalde ik vier vlakken uit het papier en vouwde dit tot een easelkaart. Op de voorkant en binnenin komt nog een vlak. Voor de voorkant heb ik de bloemen gestanst en bewerkt met Distress Ink, de kleine roset dient als steun om de kaart te laten staan. De besjes en belletjes komen van de Action.


Gebruikte materialen Creabest:
-Tim Holtz Idea-ology Paper Stash Holiday Past,
-Tim Holtz Cling stamps Mini Holidays #4,
-Teresa Collins Christmas Cottage stempelset,
-American crafts Medium Brads, Elegant.

2 opmerkingen: