vrijdag 14 december 2012

Snel kerstkaartje

Geschreven door 24 Homes


De tijd begint te dringen, de kerstdagen staan om de hoek! Wil je nog snel even een kerstkaartje maken? Dan kan ik je zeker de serie Handmade Holiday adviseren en vooral de stickers. Heel mooi voor scrappen na de kerstdagen, maar ook geweldig voor het maken van heel veel leuke kerstkaarten.

Hier laat ik je stap voor stap zien hoe ik deze kerstkaart opbouwde.

1) ik gebruikte een van de ontwerpen van de Handmade Holiday - 4"X4" Quotes & 6"X8" Photo Mats en plakte deze op een 10x15 dubbelgevouwen kaart in off-white

2) Een stukje van het scrapbookvel van de Lost & Found - Christmas - Merry, werd een heuveltje.

3) Met foamtape plakte ik de sneeuwpop van de Handmade Holiday Cardstock Stickers Fundamental

4) met een sat├ęprikker en stickers van Handmade Holiday Cardstock Stickers Fundamental maakte ik een vlag.




Ik gebruikte ook de 'Celebrate the Season' sticker op foamtape. Met glitters op de ballen, de sjaal en de hoed, maakte ik het geheel af.


Heb jij inmiddels de stickers van Handmade Holiday ook al gebruikt? Ik ben benieuwd naar wat jij ervan gemaakt hebt. Foto's zijn welkom: info@24Homes.nl

Hartelijke groetjes,
Karin Joan
www.24Homes.blogspot.com



Ga naar de website van Creabest Ga naar de webwinkel van Creabest

2 opmerkingen: