maandag 10 december 2012

Kerstinspiratie!

Geschreven door Berthine


Het is inmiddels 10 december, Sint ligt alweer achter ons en de kerst komt eraan. Ik vind het heerlijk om mijn huis op een creatieve manier aan te kleden en mijn kerstkaarten zelf te maken. Om wat inspiratie op te doen bezoek ik graag de blogs van bijvoorbeeld Prima Marketing, Glitz en Simple Stories. Hieronder heb ik de meest inspirerende voorbeelden neergezet die ik op die blogs tegen ben gekomen, om ook jullie lekker in de stemming te krijgen! (Ik heb overal de link bij gezet waar het vandaan komt, vaak kun je daar nog meer foto's of uitleg vinden)

201112card
Kaart van Maiko Kosugi voor Prima Marketing met de North Country collectie.

Dec. Post 3
Adventkalender van Marie-Nicolas voor Prima Marketing met de North Country collectie.

Layout van Hege Lundquist voor Prima Marketing met de North Country collectie

1
Prachtige shadowbox van Maiko Kosugi voor Prima Marketing met de North Country collectie.

Layout van Els Brige voor Basic Grey met de Nordic Holiday collectie.


 
Kerstversieringen door Juliana Michaels voor BoBunny met de Blitzen collectie.

 Kerstkrans gemaakt door Agnieszka Piskorz voor BoBunny met de Blitzen collectie.

JanaEubank_MerryBright
 Layout van Jana Eubank voor My Mind's Eye met de Lost & Found Christmas collectie.

Suzanne_MMETinyhouses_1
 Kerstversieringen door Suzanne Sergi voor My Mind's Eye met de Lost & Found Christmas collectie.

Dit was mijn eerste overzichtje. Donderdag zal ik een tweede plaatsen. 
Alle kerstlijnen, stempels, enz. die wij verkopen kun je hier vinden: http://www.creabest.nl/webwinkel/themas/kerst

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking:

  1. Wat heb je mooie voorbeelden gevonden, leuke inspiratie!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen