zaterdag 8 december 2012

Kadozakje voor Kerst

Geschreven door Linda de Bruin

Om een klein aardigheidje met Kerstmis te geven, heb ik een kadozakje gemaakt.



De bruine papieren zak heb ik eerst bestempeld met zwarte inkt en een "liedjes" stempel, daarna met versamark en clear embossingpoeder de "doorzichtige" sneeuwvlokken gemaakt. Nog extra witte sneeuwvlokken gestempeld.
De bruine zak met distressink blauw gemaakt, zoals een blauwe lucht met sneeuwvlokken.

Toen de kerstballen. Op alcohol inkt cardstock met versamark en gouden embossingpoeder de basis gemaakt. Dit ingekleurd met de navulling van de distress ink en een waterkwastje.





De sparrentakken heb ik met de silhouette uitgesneden in 2 verschillende kleuren groen, zodat ik de ballen kon ophangen met een jump-ring van Tim Holtz.



Om het sneeweffect nog groter te maken heb ik met witte enamel accents witte stippen aangebracht.
Het zakje is dichtgeniet samen met een wit geverfde sneeuwvlok (eigen silhouette-bestand) met een paint dabber. Toen de verf was opgedroogd, is de sneeuwvlok opgeschuurd.

Wie weet heb ik je op een idee gebracht om een kleinigheid voor de kerstdagen in te pakken.


Groetjes, Linda

Gebruikte materialen van Creabest:
- Adirondack Alcohol Ink Cardstock

- Tim Holtz Favorites Stamp Set Classics #10
- Versamark
- Super Fine Detail Embossing Powder Gold
- Super Fine Detail Embossing Powder Clear

- Distress Ink Refill : Broken China, Faded Jeans en Frayed Burlap
- Distress Ink: Faded Jeans en Walnut stain
- Adirondack Pigment Ink - Snow Cap

- Stempel: Hero Arts Clings - Music Background
- Memento inkt tuxedo black
- Acrylic Paint Dabber Snow Cap
- Cardstock Lizzard en Pear
- Enamel Accents (wit)
- Tim Holtz Idea-ology Jump Rings
Silhouettebestand:
- Branch-pine bough


 Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking: