woensdag 19 december 2012

40 jaar getrouwd

Geschreven door Marjan

Mijn schoonouders waren 40 jaar getrouwd. Zij hebben al een hele weg samen afgelegd en daar past dit papier goed bij. Om het papier tot zijn recht te laten komen heb ik de foto in zwart wit afgedrukt.

 Gebruikte materialen van Creabest:
Papierlijn van Teresa Collins tell your story
Diecut Accessory sheet
Sticker sheet #2
Kraft cardstock
Bazzil cardstock Aloƫ Vera
Bazzil cardstock Papaya
Bazzil cardstock Pear
Prima flowers soubrette yellow/orange
Prima flowers Cameo roses

Uit eigen voorraad turquoise knoopjes en datumstempel.


Ik had nog zoveel materiaal over dat ik nog een LO heb gemaakt.
Hier heb ik nog borduurgaren bij gebruikt en de letters zijn gestansd met typeset alphabet van Tim Holtz.



Ga naar de website van Creabest Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking: