donderdag 29 november 2012

voorraad potten

Geschreven door corinne

Naast het maken van allerlei creaties met mijn silhouette vind ik het ook erg leuk om te bakken. Recent heb ik een aantal bakmixen gekocht met een smaakje. Het zijn redelijk grote verpakkingen en aangezien ik vaak maar kleine hoeveelheden maak moesten ze in een voorraadpot. Wat is er dan leuker om 2 hobbies met elkaar te combineren.


Ik heb de potten voorzien van chalkboard vinyl. Het voordeel van dit vinyl is dat als je inhoud veranderd dan kun je de text op de pot uitvegen, met een nat doekje en een nieuwe text er op plaatsen. Ik heb recent een aantal krijtstiften gekocht dit schrijft prettiger dan gewone schoolbord krijtjes

Ja en het maken van cakepops daar moet ik nog even mee oefenen.

De gebruikte materialen creabest:
- chalkboard vinyl
- transfer paper

Gebruikte design online store:
  - cupcake

Ga naar de website van Creabest Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking:

  1. ze zijn leuk geworden ,het beste met je been en de groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen