woensdag 10 oktober 2012

Take a hike.

Geschreven door Hanny

Op onze reis door Amerika kwamen we onderweg naar Moab deze Arch tegen.
Nadat we eerst onderaan de Arch gelunched hebben, zijn we naar boven geklommen en hebben daar genoten van een ontzettend mooi uitzicht over de omgeving.
Toen ik de papierlijn van Simple Stories "Take a hike" van Berthine kreeg, besloot ik deze foto's erbij te gebruiken.

Voor de ondergrond heb ik het vel Orange Stripe/Ledger Simple Basic gebruikt.
Van het vel Happy Trails heb ik de boven en rechter zijkant uitgesneden en op het achtergrondvel geplakt. Zo kreeg ik een klein kleuraccent op mijn LO.
Achter de foto zit een strook van het vel The Great Outdoors.
De Flash Cards en stickers maken de LO af.

Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier van Simple Stories (de vellen: Orange Stripe/Ledger Simple Basic, Happy Trails, The Great Outdoors, Flash Cards, Cardstock Stickers Fundamental).
- Distress Ink Brushed Corduroy

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen