woensdag 17 oktober 2012

Met de silhouette en panpastels

Geschreven door Linda de Bruin

De papierlijn This & That is een hele stoere lijn, maar ik wil geen hele duidelijke mannenkaart maken voor mijn voorraadje verjaardagskaarten.

Photobucket

Met behulp van de silhouette en panpastels vind ik het gelukt. Toen ik de ballonnen had uitgesneden vond ik ze een beetje gewoontjes/saai, daarom heb ik ze bestempeld, geëmbost met clear embossingpoeder en bewerkt met distress ink.

Vind jij dat mijn doel is behaald?

Groetjes, Linda

Gebruikte materialen van Creabest:
- Designpapier: Echo park paper - This & That
- Kraft cardstock
- Distress ink - frayed burlap
- Mask mini harlequin
- Panpastels: Titanium white en Burnt sienna shade
- Clear embossingpoeder
- Versamark inkt
- Stempel: Hampton art - scroll background

Gebruikte silhouettebestanden:
- 5 clouds
- card (uit de basisbestanden)
- de ballonnen zijn eigen bestanden

Ga naar de webwinkel van Creabest

1 opmerking: