zaterdag 27 oktober 2012

Laatste Blogcandy: Creabest PanPastel pakket! - winnares bekend!

Geschreven door Berthine

Over een paar dagen zijn wij druk met het opbouwen voor de KreaDoe in Utrecht. Op de KreaDoe presenteren wij wel iets heel bijzonders: onze eigen PanPastel set!
In de PanPastelfabriek is er een speciale set van 10 kleuren voor ons samengesteld die we op de KreaDoe voor het eerst zullen verkopen. Momenteel zitten ze in het vliegtuig op weg hier naar toe, en eind deze week zullen ze in Ommen bezorgd worden. Inmiddels zijn ze binnen en staan ze klaar om mee te gaan naar Utrecht!



Het leuke van de set is, dat deze zo is samengesteld dat het een set is die door kaartenmaakster, scrappers en mixed media artist gebruikt kan worden. De set bestaat uit de kleuren die het meest populair zijn en zijn goed samen te combineren. Bij de set krijg je een gratis palet en gratis Sofft Tools, dus je kan er zo mee aan de slag! Natuurlijk demonstreren we de PanPastels en deze set op de KreaDoe, dus als je nieuwsgierig bent, kom dan even langs bij stand A010 in hal 7. Met onze bon uit het KreaDoe Magazine, ontvang je ook nog eens € 10,- korting op de set!

De productielijn in de fabriek:

Kleuren in de set:
Permanent Red, Magenta, Violet Shade, Raw Umber Shade, Black, White, Orange, Bright Yellow Green Shade, Turquoise en Phthalo Blue Shade.

Vanavond mag ik de winnares van dit pakket bekend maken, en dat is Gerrina, gefeliciteerd! Als je naar de KreaDoe komt mag je je daar even bij me melden om de set mee te nemen. Kom je niet naar Utrecht, mail me dan even via info@creabest.nl met je adresgegevens, dan stuur ik het pakket na de KreaDoe naar je op.

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

27 opmerkingen:

  1. Prachtig ! Nou gedeeld hoor : )

    gr. Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super candy, ik heb hem via FB gedeeld.
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke candy, kom op de kreadoe sowieso even kijken, maar winnen is natuurlijk nog leuker ;)

    Leuke foto's van de productie hoor. Zullen jullie vast trots op zijn, een eigen panpastel set.

    Groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes!!!en stoer die productielijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super Candy!
    Vind het zo jammer dat ik niet naar de kreadoe kan!
    ik maak er graag kans op!

    groetjes Relinde

    succes met jullie panpastels verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig .. zo een prijs wil ik wel graag winnen zeg..(ik kan niet naar de kreadoe hoe graag ik ook wil, dus nu een kans daarop) en dankzij jullie uitleg..kon ik hem op mijn blog plaatsen ,ben net begonnen met een blog vandaar .. top..
    nu maar duimen..

    Groeten Sophia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk die set en prachtige kleuren. Een geweldig candy die jullie weggeven! Duimen maar!
    Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk initiatief en vind de Pan Pastels prachtig, dus waag graag een kansje! Succes allemaal! creatieve groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergaaf hoe jullie dit jubileum vieren!! Prachtige Candy's en nu deze klapper ook nog een keer. In één woord geweldig!!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Dit is (samen met de workshop van Birgit) toch wel echt de supercandy van dit feest! Jullie hebben btw mooie kleuren uitgezocht voor in de kit. Ik miste al zo'n kit waar veel verschillende kleuren inzitten. Helaas zijn ze zo duur. Dus dit is een geweldige kans. We duimen weer door. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dit een super gave candy dus ik heb hem gedeeld op mijn weblog én op mijn facebookpagina.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben net volger van jullie blog geworden.
    Wat geven jullie een leuke candy weg heb me dan ook gelijk aangemeld voor deze gave candy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Daar,

    Wat gaaf dat jullie een speciale set van de panpastel krijgen. Dat lijkt me lekker makkelijk om mee te beginnen!!!
    Maar dit is zeker weten gave candy die jullie weggeven!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een leuke set, ik zou er bijna speciaal voor naar de Kreadoe gaan...In ieder geval heb ik de candy op mijn blog geplaatst!
    groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super dat jullie je eigen set krijgen! Zo te zien inderdaad bijna al mijn favoriete kleuren! Candy staat natuurlijk al op m'n blog en nu maar duimen... Gefeliciteerd met 10 jaar in deze branche en steeds verder groeien! Groetjes en veel plezier deze feestweken! Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo, Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige winkel met een super assortiment. En dat al 10 jaar! Ik wens jullie er nog heel wat jaartje erbij.
    Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kleurtjes zitten er in die set. Fantastisch dat die speciaal voor jullie wordt gemaakt. Daar wil ik wel een kansje op maken natuurlijk!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lastige woordverificatie hebben jullie zeg.... had ik een paar keer het woord goed getypt, kom ik er ineens achter dat je dat cijfer in het andere plaatje er ook bij moet zetten.... ;-) Na 8 pogingen uiteindelijk gelukt mijn reactie te plaatsen hihihi.
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo he! Dat is de moeite waard! Wat een gave candy zeg.
    Ik heb de candy op mijn blog gezet!
    Bedankt voor de kans om weer iets moois te winnen!

    Groetjes Aly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo, Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige winkel met een super assortiment. En dat al 10 jaar!
    Wat een geweldige candy, bedankt voor deze kans om ze te winnen..
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke candy. En wat super dat deze set speciaal voor jullie is gemaakt. Ik kom zeker even langs om te zien wat voor moois jullie er mee maken. Dank je wel voor de super candy!

    gr

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gister 30 geworden... Hopen dat ik dat feestje morgen mag herhalen, zou een geweldig cadeau zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met jullie eigen set Pan Pastels, ik doe graag mee met deze candy!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg bedankt voor de super candy.
    Gr Elly , Roemenie.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik hoop dat ik nog op tijd ben en wil graag een kansje wagen. Heb vandaag toevallig mijn eerste 6 pannetjes gekocht. Ben er helemaal weg van. Ga het op mij blog plaatsen. Tot de KreaDoe. Zal vast nog langskomen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een gave candy. Zag laast iemand er mee werken. Prachtig.
    Heb zelf geen blog , kan ik dan toch mee doen?
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen