dinsdag 23 oktober 2012

Evi.

Geschreven door Hanny

Het was ontzettend leuk om deze LO te maken.
Dit soort papier en een dergelijke foto gebruik ik nooit voor het maken van een LO.
Maar wat is het leuk om eens op deze manier te scrappen.
Mijn collega was zo aardig om me deze foto van haar 2 maanden oude dochtertje Evi te geven.
De foto past perfect bij dit papier dat ik van Berthine kreeg om mee aan de slag te gaan.
Als ondergrond wilde ik een rustige basis hebben, vandaar de keuze voor dit ondergrondvel. Omdat ik hier toch nog wat kleur in wilde hebben heb ik er met behulp van een mask (verpakking van potjes jam) cirkels op getamponeerd.
Ik wilde de verf met wat reliëf op de LO hebben. Om dit effect te bereiken heb ik gesso genomen en dit vermengd met wat rode verf. Daarna heb ik op deze geverfde cirkels met een achtergrondstempel er nog wat tekst op gestempeld.


Op het labeltje dat linksboven aan het klokje hangt staat de datum waarop deze foto genomen is.
Met stempels kun je leuke effecten op een LO krijgen.
Onder het klokje (rechtsonder op de pagina) zit een stempelafdruk. Deze stempel heb ik op roze papier gezet en hierna langs de lijnen uitgeknipt.
Zo krijg je een leuk accentje op je pagina.


De Dreamtime Wood embellishments van Prima Marketing maken deze LO helemaal af.
Gebruikte materialen van Creabest:
- Papier van Prima Marketing, de lijn Rondelle (de vellen Etude, Sovienne, Quadrille, Polonaise)
- Wood Clocks & Tickets - Rondelle
- Prima Marketing Cling Stamps - Meadow Lark
- Gesso
- Innoscence Flowers
- Tim Holtz Idea-ology Film Strip Ribbon


Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen