donderdag 25 oktober 2012

Blogcandy! - winnaar bekend

Geschreven door Berthine

Vanwege ons 10-jarig bestaan, verloten we deze maand een aantal leuke blogcandy's! Deze eerste candy is de supercandy waarbij we een hele grote prijs verloten!

De candy is een workshop van Birgit Koopsen. Op 30 november en 1 december komt Birgit namelijk weer naar onze winkel om leuke workshops te geven. In het voorjaar zat haar workshop zo vol. De deelnemers waren na die dag zo enthousiast, dat we besloten hebben Birgit dit keer voor 3 verschillende workshops uit te nodigen! 



Bij deze Blog Candy hebben we de workshop die Birgit op vrijdag komt geven, de workshop PanPastel verloot. Tijdens deze workshop maak je een kaart en een leuke canvas met PanPastelkrijt. PanPastel is zacht krijt in speciale bakjes (pannetjes) waarmee je kunt werken als verf. Door de rijke kleuren kun je de mooiste resultaten bereiken. Birgit legt je tijdens de workshop alles uit over PanPastels en ze leert je alles over het werken met PanPastels bij Mixed Media projecten.




De winnaar voor deze workshop is bekend: Margreet van http://margreets-scrapcards.blogspot.nl/ heeft de workshop gewonnen, gefeliciteerd! Margreet wil je even contact met ons opnemen via info@creabest.nl? Dan regelen we alles even voor je.

Inschrijven voor deze en de andere workshops die Birgit geeft, kan op http://www.creabest.nl/agenda/workshops.html
Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

17 opmerkingen:

  1. Wow gave candy, duimen worden gedraaid !!
    Bedankt.

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik waag graag een kans. Ik was al volger en zal het blokje plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke actie en gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan~!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd berthine en bauke...10 jaar alweer!
    Ook ik probeer eens een gokje te wagen.
    Heb dan wel geen blog,maar het staat wel op mijn facebookpagina.
    groetjes inge seinen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke actie, doe er graag aan mee.
    Van harte gefeliciteerd met jullie 10 jarig bestaan.

    Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met jullie 10 jarig bestaan.
    leuke actie
    groetjes minie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie Candy, en van harte gefeliciteerd met jullie 10 jarig bestaan. Het lijkt me super leuk om die workshop te volgen, dus fingers crossed....
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd! Ik kreeg al een hele tijd de nieuwsbrief maar ga gauw kijken of ik volger ben. Plaats een link en doe graag mee.
    Groetjes, fijne dag nog, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met jullie 10-jarig bestaan. En wat leuk dat jullie dat met ons willen vieren. Ik vind het altijd leuk om nieuwe ideeen en technieken de leren, dus ik waag heel graag een kans.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee. Ik hoorde van jullie via Birgit en wil natuurlijk heel erg graag een workshop bij jullie winnen. Dan kan ik gelijk bij jullie rond snuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met het 10-jarig bestaan. Ik ben volger en het blokje staat op m'n blog en facebook pagina. Nog veel succes. Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! En natuurlijk doe ik ook graag met deze candy mee
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd. Ben net begonnen met mixed media en kan volgens mij veel leren bij deze workshop. Graag doe ik een poging om te winnen. Het blokje staat op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zeg. Van harte gefeliciteerd. Ik doe ook een poging om bij de workshop te kunnen zijn. Lijkt me ontzettend gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat gaaf.Gefeliciteerd met jullie 19 jarig bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supercandy! Heb bij jullie kennis gemaakt met de Panpastels tijdens het Artspecially weekend en het werkt zo leuk!!! Ik ben aan het duimen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen