maandag 15 oktober 2012

2e Blogcandy! - winnaressen bekend!

Geschreven door Berthine


Vanwege ons 10-jarig bestaan, hierbij de 2e candy, we hebben hier 2x een vrijkaart voor de KreaDoe in Utrecht van 31 oktober t/m 4 november. Natuurlijk staan wij daar zelf ook, standnr A.010 in hal 7.

Dit jaar hebben we de grootste stand ooit, 36 m2 vol met scrapbook, stempel en mixed media artikelen. Natuurlijk demonstreren we de Silhouette Cameo, met de nieuwe materialen die voor Silhouette zijn uitgekomen. Daarnaast hebben we een leuke demonstratie met onze eigen PanPastelset samen met Mixed Media technieken. Uiteraard zorgen we voor leuke aanbiedingen!

De winnaressen zijn bekend: Anneke en Angelika hebben een vrijkaart gewonnen!
Dames, we nemen even contact met jullie op, mocht je niets horen, mail ons dan even.
Niet gewonnen? Zaterdag tijdens onze tweede feestdag verloten we in de winkel ook vrijkaarten, of probeer of je geluk hebt bij de andere candy's! 

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

16 opmerkingen:

  1. Oeps ik ben de 1e. Bedankt dat we weer een kansje kunnen wagen voor een gratis kaartje.

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de kans om te winnen. Ben nog nooit op de Kreadoe geweest. Fingers cross.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat jullie zo aardig voor ons bloggers zijn.
    Ik maak graag een kans.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk deze Candy. Lijkt me leuk om naar de Krea doe te gaan! Dus duimen maar.
    Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een leuke candy, kom met veel plezier al in jullie winkel en maak er dan echt een uitje van, ben echter nog nooit op de kreadoe geweest, dat lijkt me helemaal een fantastisch uitje!

    natuurlijk gefeliciteerd met het 10jarig jubileum, op naar nog 10 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie 10 jarig bestaan.
    En leuk dat jullie dit met ons delen en een kaartje verloten voor de kreadoe.
    Ik zou het erg leuk vinden om er heen te mogen.
    mijn duimen draaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met jullie jubileum! Graag waag ik een kansje om een kaartje te winnen voor de kreadoe, het is altijd een feestje om daar heen te kunnen.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O leuk, kaarten voor de Kreadoe zijn altijd leuk. Ik heb het blokje gedeeld op mijn facebook! http://www.facebook.com/wendy.schoonhoven.9

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben al jaren niet meer naar de Krea Doe geweest. Hoop dat ik win, wat een demo PanPastel lijkt me geweldig om te zien.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke candy, dit jaar ga ik als het goed is voor het eerst naar de Kreadoe. Heb er nu al zin in.

    gr. Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo'
    leuke candy voor de kreadoe , lijkt me weer leuk om er heen te gaan
    groetjes minie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd.. 10 jaar.. is een felicitatie zeer zeker waard.
    succes voor de komende 10

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd was vandaag erg leuk :) en super dat ik ook de workshops nog mocht doen en daarna nog winkelen :D


    sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 10 jaar, super ! Gefeliciteerd enne jullie forum is top. Heb er al zoveel antwoorden gevonden. Thx

    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Yeess ik heb een kaartje gewonnen!! Wat leuk zeg! Hartelijk dank. Ik verheug me al op.
    Groetjes Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb ik echt een kaartje gewonnen? Dat is super! Heel erg bedankt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen