donderdag 27 september 2012

verjaardags kaartjes

Van verjaardagskaartjes heb je nooit genoeg. Ik heb een heleboel restjes carstock en heb deze gebruikt om 2 verjaardagskaartjes te maken.


Elke week op dinsdag vind je in de silhouette online store een freebie. Deze kun je dan gratis downloaden. Soms zitten daar bestanden bij waar ik in eerste instantie ook niet weet wat ik daar mee kan. Enige tijd geleden was de herringbone ook zo'n gratis bestand. Dit bestand behoort tot de categorie achtergrond.  Het leek mij ook leuk om juist een keer zo'n patroon te gebruiken voor een kaart. Ik heb het patroon verkleind en vervolgens uitgesneden met de silhouette. De achtergrond die je dan krijgt bestaat uit hele fijne lijntjes. Om dit goed op een kaartje te kunnen plakken heb ik lijm spray gebruikt. De letters happy birthday heb uitgesneden met adhesive cardstock. Het voordeel hiervan is dat je je cardstock gelijk plakt en je niet meer met lijm in de weer hoeft.

Gebruikte materialen creabest:
- Adhesive cardstock
- universal scraper
- Cardstock

Gebruikte bestanden silhouette online store
-herringbone
-pennant
  - Ga naar de website van Creabest Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten