zaterdag 29 september 2012

Een sierkussentje

Geschreven door Gerda Heijne-Hartsuiker

Voor de stoel op de babykamer heb ik een kussentje gemaakt. Omdat ik het kussentje nog niet helemaal af vond heb ik hem afgemaakt met heat transfer.


Eerst heb ik kussentje gemaakt. Omdat ik hem dus nog niet helemaal af vond ben ik gaan zoeken tussen de designs in de Silhouette studio. Hier vond ik uiteindelijk een 'postzegel' met een hartje die wel erg leuk is. Met de Silhouette is het ontwerp gesneden. Vervolgens is de heat transfer op het kussentje gestreken.

Gebruikte materialen van Creabest:
- heat transfer flocked white

Gebruikt design uit de Silhouette studio:
Design id #19568
7/20/2011 

Meer informatie over dit Silhouette materiaal vind je hier

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten