donderdag 20 september 2012

Een kadootje voor een kleine dame

Geschreven door Gerda Heijne-Hartsuiker

Voor de verjaardag van de dochter van vrienden heb ik een kleinigheidje gemaakt voor op haar slaapkamertje.



Eerst is het kussen in elkaar gezet, vervolgens heb ik in Silhouette studio met het lettertype "LD hearts" de naam van de jarige jet getypt. Vervolgens heb ik een schaduwrand gemaakt. Beiden zijn vervolgens van elkaar gescheiden. De buitenste kleur is eerst gesneden uit smooth heat transfer. Daarna is de binnenste tekst gesneden uit flocked heat transfer. Tenslotte heb ik eerst de buitenste rand op het kussen gestreken. Toen dit goed was afgekoeld heb ik de binnenste tekst er op gestreken.

Gebruikte materialen van Creabest:
- pink heat transfer smooth
- pink heat transfer flocked

Gebruikte designs van Silhouette:
- lettertype "LD Hearts"

Meer informatie over dit Silhouette materiaal vind je hier

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

2 opmerkingen:

  1. wat mooi , ik heb ook sinds kort de Silhouette , maar dit is ook een leuk idee
    succes
    liefs Aafke

    BeantwoordenVerwijderen