vrijdag 6 juli 2012

Verrassing!

Geschreven door Gerda Heijne-Hartsuiker

Een aantal weken geleden hebben we onze familie verteld dat 'we' zwanger zijn. De opa's en oma's hebben we een leesboekje gekocht, maar de ooms en tantes wilden we het anders vertellen. Omdat mijn broertje en zijn vriendin een kleine verwachten in september maakte ik voor hun het shirt "Ik word grote neef" en voor mijn zusje en haar vriend "Ik heb de liefste oom en tante". Na het uitpakken was meteen duidelijk wat ons nieuwtje was.



Bij de Hema heb twee shirtjes gekocht. De tekst heb ik in het programma van Silhouette getypt. Vervolgens heb ik deze uit verschillende kleuren heat transfer gesneden. Tenslotte heb ik de tekst op de shirt gestreken.

Gebruikte materialen van Creabest:
Heat transfer

Meer informatie vind je hier

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

2 opmerkingen:

  1. mooi heb ze in het echt gezien
    trotse oma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. harstikke leuk geworden en nog van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap

    BeantwoordenVerwijderen