woensdag 25 juli 2012

rand maken met distress inkt en stempels...

Geschreven door Carla

 Voor deze lo had ik een vel straw cardstock gepakt maar dat was wel wat licht voor bij de rest van de lo, dan maar aan de slag met stempels en distress inkt. De stempel heb ik los gebruikt dus zonder acryl blok en ook maar stukjes in de inkt dus niet geheel bedekt met inkt. En dan stempelen tot er geen inkt meer afkomt. Ik heb gebruik gemaakt van 4 verschillende kleuren distress inkt en dat zijn de kleuren frayed burlap, old paper, antique linnen en scattered straw. De `post` stempel heb ik gestempeld met archival inkt en dan de kleur coffee en ook door stempelen tot er geen inkt meer af komt. Heb voor deze inkt gekozen omdat het er dan wat meer uitspringt. De spetters die je op de foto kan zien die hieronder staat heb ik gemaakt met een acryl blok en daar met distress stain op het blok en er dan mee gestempeld als je niet te hard drukt krijg je mooie spetters en anders vloeit het wat verder uit ik he allebei de manieren gebruikt op deze lo. De sterren zijn wel weer met distress inkt gemaakt en met een mask en ook nu niet de hele mask gebruikt maar kleine stukjes.
Verder heb ik de lo gemaakt met papier van Glitz Design en ook gebruik gemaakt van Glitz French Kiss Peek A Boo

Gebruikte materialen van Creabest:
- distress inkt
- frayed burlap
- old paper
- antique linnen
- scatterd straw
- distress stain pumice stone
- Glitz desing French Kiss Script
- Glitz French Kiss Peek A Boo
- Glitz French Kiss Cardstock Stickers Journaling
- Tim Holtz stamps going somewhere (de letters heb ik gebruikt)
- straw cardstock

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen