zondag 1 juli 2012

kaartje met stempels

Geschreven door Carla

Bijna alle onderdelen zijn gestempeld op straw cardstock
voor de onderste laag heb ik een achtergrondstempel gebruikt en die met versamark gestempeld daarna gekleurd met panpastel. Daarna heb ik er perfect pearl overheen gespoten en de randen gedisterst en ook nog bewerkt met distress inkt.
De laag die daarna komt is geinkt en embost in een keer en dat heb ik gedaan door de embossing mal in te smeren met inkt en daarna embossen. En ook hier de randjes gedisterest en bewerkt met distress inkt.
de 3e laag is een klein stukje cardstock wat ik ook in een embossing folder gehaald heb en een beetje geschuurd en ook hier weer het zelfde gedaan met de randen.
De onderste stempel heb ik niet in zijn geheel gebrukt maar het middenstuk uitgeknipt de bloem heb ik op de stempel gekleurd met distress markers.
Gebruikte materialen van Creabest:
- mounted rubber stamp novel background
in de kleuren forrest moss, frayed burlap. worn lipstick, mustard seed, fired brick.

Ga naar de website van Creabest
Ga naar de webwinkel van Creabest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten